tiistai 23. huhtikuuta 2013

Yhteystiedot


               HEI!

Olen Helsingissä syntynyt ja siellä nuoruuteni viettänyt, nykyisin Reisjärvinen maatilan emäntä.


Aikaisemmalta ammatiltani olen suurtalouskokki.  Maatilan emännän töitä olen tehnyt 18 vuotta päätoimisesti, siinä ohella olen johtanut maatilamatkailuyritystä 15 vuotta. Matkailuntoiminnan yhteydessä olen tehnyt asiakkaille luontaishoitoja sekä ryhmille ohjelmapalveluja.


Olen suorittanut yrittäjätutkinnon, erilaisia matkailuun liittyviä ohjelmapalvelukoulutuksia esim. eräkokkikurssin ja luonto-ohjelmapalvelukoulutuksen. Luontaishoitopuolelle olen ajautunut pikkuhiljaa 2000-luvun puolella, korvakynttiläkoulutuksen, Intialainen päähierontakurssin,  turvehoitokurssin, naurujoogaohjaajakoulutuksen ja rentoutusohjaajakoulutuksen jälkeen.Lisäksi olen opiskellut koululääketieteen perusteita sekä Eneia- energiahoitokurssin. Kesällä 2014 valmistuin Hyvinvointivalmentajaksi Kalajoen ammattiopisto jedusta.

Työni on liikkuvaa, tulen sinne missä asiakkaat ovat, mutta teen myös yksilöhoitoja kotonani olevissa hoitotiloissa.


                              Terveisin Minna


                      
                                                     
Minna Helminen
Helmisentie 29
85900 REISJÄRVI

  0400-327 250

 mm.helminen@luukku.com


♦Hinnat muodostuu valituista hoidoista, käytetystä ajasta, henkilömäärästä sekä ajokilometreistä. Hinnat laskettu Reisjärvelle.

♦Kysy tarjous omalle paikkakunnallesi!





                                                          

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti